  • Data: 2004-06-19 13:12:06
    Temat: Re: akt bezradnosci i prosba o pomoc!!!
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szymon Pisarek <p...@w...pl> wrote:

    > Jestem absolwentem Akademi Techniczno Rolniczej na kierunku
    > Elektronika i Telekomunikacja. Do tej pory nie mialem żadnych
    > kofliktów z prawem, jednak w dniu 16 czerwca 2004 zawiniłem.

    Zdarzenie z 16 czerwca i juz jest wyrok? Cos mi sie tu nie zgadza.

    Jesli jest rzeczywiscie tak jak piszesz to nie ma co skladac takiej co
    nieco smiesznej [choc sama sytuacja smieszna zapewne nie jest] samokrytyki,
    obrazac sie na panstwo, rzekomo zle prawo, odgrazac ze sie wyjedziez tego
    chorego kraju" itp. tylko jak najszybciej skontaktowac sie z adwokatem
    majacym doswiadczenie w tego typu sprawach poki masz zachowane terminy
    odwolawcze.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl