  • Data: 2004-06-19 16:59:05
    Temat: Re: akt bezradnosci i prosba o pomoc!!!
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Szymon Pisarek" <p...@w...pl> napisał:

    >bo tego nie przyjąłem do wiadomości, że za jazdę rowerem, do
    >której nie potrzebne jest prawo jazdy zabrali mi prawo jazdy
    Kto ci zatrzymał ? Prokurator, policja ?
    Otrzymałeś decyzję o zatrzymaniu ? Czy może jest już wyrok sądu ? Jak
    on brzmi ?
    Podajesz sprzeczne dane. Raz jesteś ukarany, drugi raz nie

    Twoje przyjmowanie do wiadomości lub nie prawa nie zmieni !
    Art. 42. § 1. Sąd może orzec zakaz prowadzenia pojazdów określonego
    rodzaju w razie skazania osoby uczestniczącej w ruchu za przestępstwo
    przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji, w szczególności jeżeli z
    okoliczności popełnionego przestępstwa wynika, że prowadzenie pojazdu
    przez tę osobę zagraża bezpieczeństwu w komunikacji.
    § 2. Sąd orzeka zakaz prowadzenia wszelkich pojazdów mechanicznych
    albo pojazdów mechanicznych określonego rodzaju, jeżeli sprawca w
    czasie popełnienia przestępstwa wymienionego w § 1 był w stanie
    nietrzeźwości, pod wpływem środka odurzającego lub zbiegł z miejsca
    zdarzenia określonego w art. 173, 174 lub 177.

    >Nie wyrok ale poddałem się karze samoukarania bo w przeciwnym razie
    >musiałbym spędzić w Policyjnej Izbie Zatrzymać jeszcze jedna dobę,
    Nie możesz sie poddać karze przed prokuratorem. To nie on jest sędzią!
    Odbędzie się rozprawa i wtedy można wystąpić z wnioskiem o poddanie
    się dobrowolnej karze (po uzgodnieniu z prokuratorem). Jaka jest jego
    propozycja ?

    PS. Tnij zbędny tekst i odpowiadaj pod nim, a nie nad.

    Artur Golański