  • Data: 2004-11-03 00:18:58
    Temat: Re: ahh ta nasz policja
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    łysy wrote:
    > Dzień Dobry
    >
    > Chciałbym się zapytać czy pojazdów policji, nie bedącym w tym przypadku
    > uprzywielejowanym, nie mającym włączonego koguta i syreny obowiazują
    > przepisy drogowe ?

    Jak najbardziej.

    > Mnie się wydaje ze chyba obowiazuja i chyba zaczne spisywać numery boczne
    > tych piratów co przepisów nie przestrzegają i wysyłac do komendy miejskiej.
    > Bo to co się dzieje przysłania mi obraz że policja powinna dawać przykład a
    > wcale się tak nie dzieje.

    Niestety...

    [ciach]

    > szybke, pan opuścił ją i spytałem czy go nie obowiazują przepisy ruchu
    > drogowego, a on mi na to: przecież pan widzi że tu jest napisane POLICJA a
    > nie PGR. Zrozumiałem że chodzi mu o państwowe gospodarstwo rolne. Hehehh no
    > normalnie to jest smieszne, szkoda że nie spisałem numerów tego radiowozu.

    Cóż, tam też sie trafiają buraki, którym 'władza' do głowy uderza.

    Kiedyś miałem podobną sytuację - przechodziłem sobie na zielonym, nagle
    za plecami ryk i podmuch - a to wyścigowy polonez radiowowzowu sobie
    akurat pojechał. Numerów nie zauważyłem, ale zadzwoniłem pod 112,
    opisałem sytuację i poprosiłem o zwrócenie im uwagi - w sumie nie wiem,
    czy to coś dało, ale lepsze to, niż żadna reakcja.

    > Bo myślę że tacy ludzie jak ten ów gość w radiowozie nie powinni wogle
    > pracować w policji.

    Fakt.