  • Data: 2004-11-03 06:32:08
    Temat: Re: ahh ta nasz policja
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:cm97ve$1moa$2@news2.ipartners.pl...

    > Wiesio... Po pierwsze, to naucz się poprawnie cytować. Po drugie, to
    > zauważ, że właśnie 'bratasz się' z wyjątkowo bezczelnych szczylkiem,
    > któremu się wydaje, że może bezkarnie rozrabiać, ale prędzej czy później
    > za swoje dostanie.

    O! Policjant Piotrowski - morderca księdza Jerzego Popiełuszki powrócił do
    akcji! Oni też tak mówili, gdy ktoś mówił prawdę: "ale prędzej czy później
    za swoje dostanie", ja siem gestapo nie bojem bo jestem żołnierzem. Trudno
    żeby wojsko bało się psa co szczeka. Gdy nie ma innego wyjścia psa się po
    prostu likwiduje.

    Zapluty Karzeł Reakcji