  • Data: 2003-04-10 15:05:25
    Temat: Re: "afera" Rywina - może mi ktoś wyjaśni
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Vizvary II Istvan"
    > Witam. Już totalnie się pogubiłem. Może któs mi wyjasni na czym cała afera
    > polega?

    a ja to totalnie olewam :-))
    jak jedna baba drugiej babie obieca za 20 mln zl urodę Kaludii Schiffer to
    tez bedzie sie czym podniecac - to ich prywatna sprawa, dopoki jeden nie
    wnosi sprawy sadowej przeciwko drugiemu.
    Ja tak uwazam, ale jak wiesz nie jestem prawnikiem - prawnicy jak trzeba to
    maja pomrocznosc jasną ale czasem przeginają w drugą stronę :-))
    *** blad ***