  • Data: 2008-10-30 16:45:44
    Temat: Re: administracja siecią-Internet
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Warek wrote:
    > Witam. Mam pytanie do znawców tematu z dziedziny Internet-sieci Lan.
    >
    > Ostatnio zaproponował mi ktoś administrowanie siecią Lan z dostępem do
    > Internetu.
    > Jest więc założone Stowarzyszenie Zwykłe, umowa na łącze Internetowe
    > jest na Stowarzyszenie.
    > Siedzibą jest mieszkanie kolegi i do niego jest doprowadzone łącze.
    > Ma także pozwolenie współnoty mieszkaniowej na rozprowadzenie kabli
    > itp. Niestety wyprowadza się i chciałby komuś przekazać swą
    > działalność.

    logowanie polaczen LAN - WAN wystarczy. Jak masz odpowiadac za cos czego nie
    zrobiles? Ktos wysle maila z pogrozkami do kogos znanego i co ciebie zamkna?
    Beda truc dupe ale jak jestes nie winny to do pudla nie pojdziesz. Kiedys
    czytalem ze administrator powinien trzymac logi ale to chyba utopia, przy malej
    sieci ok ale przy wiekszych to sa bardzo skomplikowane systemy. Nie znam
    przepisow, mam maly routerek na wlasne sprzety tylko :))