  • Data: 2006-02-09 22:11:46
    Temat: Re: aborcja
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    sobate wrote:
    > Czy rzÄd polski ma prawo nie wypuĹciÄ z kraju polskiego obywatela (np
    > ktĂłry ma mniej niĹź 18 lat) jeĹli wie Ĺźe on chce dokonaÄ aborcji za
    > granicÄ ?

    ROTFL

    Ciekawe jak rząd ma 'wiedzieć'. Telepatów zatrudnią?

    > ByĹa gĹoĹna sprawa kilka lat temu zgwaĹconej przez ojczyma 12 latki
    > z Iralndii i debatowano czy moĹźe dostaÄ paszport Ĺźeby mieÄ aborcjÄ
    > w Anglii. Paszport dostaĹa i miaĹa tam aborcjÄ.

    Głośna? Mi bardziej brzmi na wyssaną z palca... Pomijając powyższe,
    zajście 12-latki jest mało prawdopodobne, ciąże będące wynikiem
    przestępstwa nawet w krajach mających dość restrykcyjne przepisy (np.
    Polska) są 'do ostrzału', a poza tym w przypadku gwałtu stosuje się
    awaryjną antykoncepcję 'po' (no, chyba że przez kilka dni medytowała,
    czy zgłosić, czy nie) i nawet nie trzeba myśleć o aborcji.

    PS: używaj normalnych literek, a nie UTF. Wiem, że jest 'trendi', ale
    zasadniczo obowiązuje ISO 8859-2