  • Data: 2012-01-24 13:29:41
    Temat: Re: Przepisy RD (i inne) b: Re: abonament RTV
    Od: sqlwiel <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-24 14:03, Adam Klobukowski pisze:
    > To że ty nie widzisz powodu takiego ograniczenia, nie oznacza że powód ten nie
    istnieje. Dopuszczalna prędkość wynika z wielu czynników - jedne to 'standard'
    kierujących (a zauważ że znaki są identyczne dla osobówek, furmanek i ciężarówek).
    Nie da się tez wprowadzić oddzielnych oznakowań dla niedzielnych i innych kierowców.
    Dodatkowo istotny jest stan techniczny i wykonanie drogi - np. droga jest na
    podmokłym terenie i jazda z prędkością większą niż 50km/h powoduje jej przedwczesne
    zużycie.

    Szkoda, że nie odpowiedziałeś na "kluczowe pytanie". Dlaczego 70, a nie
    50 ani 100? Gdzie są te "wytyczne"? Tajne?

    > Zauważ że drogi są budowane dla wszystkich uprawnionych - dla kierowców rajdowych
    masz zamknięte trasy gdzie mogą się rozbijać do woli.

    Nie pisałem o kierowcach wyczynowych, a o normalnych użytkownikach drogi
    z PJ kat. B i o rozpiętości poziomu umiejętności w tej grupie.

    > Zakładanie głupoty urzędniczej to wybacz mi, ale twoja głupota. Jeśli nie rozumiesz
    decyzji o postawieniu jakiegoś znaku - zwróć się z zapytaniem do wydziału komunikacji
    po podstawy decyzji jego postawienia.
    "Głupotą urzędniczą" nazwałem typowy i powszechny sposób myślenia
    urzędników i ich hierarchię kryteriów:
    1) Nie mogę pozwolić, aby mi cokolwiek zarzucono.
    2) Muszę systematycznie dowodzić konieczności istnienia mojego
    stanowiska i potrzeby rozszerzania moich kompetencji.
    3) Muszę eksploatować do maksimum uznaniowość i dowolność moich decyzji
    (w domyśle: łapówka)
    1385) W ostateczności zrobić coś pożytecznego.

    A z zapytaniem o podstawy - spróbuję. Tylko muszę znaleźć jakiś w miarę
    świeżo postawiony znak ograniczenia.

    --
    Tnx. sqlwiel