eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoabonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia › Re: abonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia
  • Data: 2012-01-22 08:53:00
    Temat: Re: abonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl>

    > Być może, ale jeśli chodzi o łamanie przepisów drogowych, to popieram
    > Januszka. Sama z chęcią udupiłabym niejednego pojebańca szarżującego po
    > drogach. Nasiliło się to u mnie zwłaszcza po sylwestrowej tragedii w
    > Straszynie.

    Obstawiam, że słabo prowadzisz samochód i innym zazdrościsz, że mogą
    sprawniej poruszać się po drogach.

    > Jest powód. Karze się za stwarzanie ryzyka*.

    Czyli nie ma powodu. Tak rozumując należałoby wyeliminować wszystkich
    niedzielnych kierowców i takie dupy a nie kierowcy.

    > Facet, który zabił dzieciaka na chodniku (!) też myślał, że jazda po piwku
    > to tak, jak wjazd na puste skrzyżowanie na czerwonym.
    > "Pszesz panie władzo kochany so to jes jeno pifko?"

    Co chcesz wykazać, że ktoś tu twierdził, że nie jest winny ?

    > * inna sprawa, że sytuacje, gdy na ulicy Czarna Dupa, gdzie na dobę
    > przechodzą tylko 4 osoby, a czerwone światło świeci się też o 2:00 w nocy,
    > są chore i to raczej należałoby wyplenić, a nie zlikwidować kary za
    > łamanie przepisów

    > No fakt, to przecież może być po prostu niespełniony następca Hołka,
    > którego życie zmusiło do zarabiania niestety jako kierowca TIRa, więc
    > chociaż w ten sposób może sobie realizować marzenia grzejąc przez Polskę
    > 140km/h. No ale żeby go zaraz od szaleńców wyzywać?

    Co ma sprawność jeżdżenia po normalnych drogach do sprawności jeżdżenia na
    rajdach ? Że samochodem jadą ?

    > Mówią, że głupi ma zawsze szczęście i coś w tym jest.

    A ja mówię, że każdy głupi ma swoją historię.

    > A weź mi wskaż takie kraje, bo jeżdżę trochę po Europie i jakoś nigdzie
    > nie spotkałam się z takimi możliwościami.

    To jeździsz czy nie jeździsz ?