    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: abo czyli dzieki panie premierze
    Date: Thu, 18 Jul 2013 11:43:44 +0000 (UTC)
    <ks16ft$apm$1@node2.news.atman.pl> <ks1bi6$fng$1@node2.news.atman.pl>
    <ks1lh5$pd1$2@node2.news.atman.pl>
    <51e46342$0$1261$65785112@news.neostrada.pl>
    <ks2pol$uts$1@node1.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <ks32t7$2fe$2@node2.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <ks3a05$9i9$1@node2.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <ks3dsf$d5p$1@node2.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <ks5eg4$k6s$1@node1.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <ks5ivm$omj$1@node1.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <ks83s5$qp6$1@node2.news.atman.pl>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Wiesz, głos można stracić lub za coś kompletnie niezwiązanego z
    > meritum ważnej sprawy, np. za życie na kocią łapę czy apostazję.

    Byc może.
    Ale to podejrzewam nie PO.
    PO moze natomiast tracić glosy na własnie tego typu sprawach.

    > Zresztą tracenie lub nie głosów to NTG. Tutaj omawiamy, czy pretensje
    > uzasadnione czy nie.

    No co ty.
    Licza sie konsekwencje.
    Per analogia:
    - jak w towarzystwie nie masz racji i ktos ma do ciebie uzasadnione
    pretensje to mozecie sie rpzestac spotykac, przestac lubic itp.
    - jak w umowie ktos ma uzasadnione pretensje to druga strona moze stracic
    pieniadze, mienie itp.
    - jak polityk kogos okłamie, da cos do zrozumienia a potem sie z tego nie
    wywiąze to jakie beda konsekwencje? Żadne?

    > [ciach]

    > Albo ten co źle usłyszał - jak na początku niniejszego wątku ;->

    W sumie obie strony.

    > Prywatnie mnie bardziej ruszyłaby kwestia tej debilnej zmiany czasu z
    > letniego na zimowy i vice versa.

    A obiecywał ktoś zmiane?
    Mnie to ani ziebi ani pali - co ci przeszkadza?

    > Nawiązywałem do tematu wątku. I to TWOJEGO pierwszego postu - że niby
    > premier obiecał anulowanie. A jak wykazałem - niczego takiego nie
    > obiecał. Obiecał tylko postarać się zlikwidować w przyszłości.

    W ustach polityka dla mnie to oznacza jedno i to samo.

    > Niestety.

    > Wróć! Przecież już ustaliliśmy, że nie obiecał likwidacji abonamentu,
    > tylko że postara się do tego doprowadzić. Dwie różne rzeczy!

    Andrzeju, przeciez juz ustalilismy ze dla ciebie to sa rozne rzeczy bo
    czytasz słowa polityków jak umowe prawną. Ja czytam "postaram sie" jako
    obietnice.
    I potrafię zrozumieć ze cos nie wyjdzie. ale tutaj ani starań ani
    nieudanych podejść nie widziałem.
    Skoro sie starał, to dlaczego sie nie udało? (tylko jak mi powiesz, ze
    chodzi o kryzys i te pol miliarda byłoby przełomowe dla budzetu to
    zwłaszcza w konktescie ostatnich kilku dni uznam ze co najmniej naginasz
    fakty)

    > [ciach]

    > W firmach kontrolowanie ponoć w miarę działa. W sumie w lokalach
    > prywatnych też by się dało - kwestia dopisania odpowiednich przepisów
    > ALE te przepisy spowodowałyby większą utratę głosów niż sporadyczne
    > marudzenia paru gamoni jak te twoje dwie znajome osoby.

    Oczywiście.
    I byłyby jeszcze bardziej w sprzeczności z "obietnicą"
    ale przyznaje, ze mi sie nie podoba takie podejscie - wszyscy oszukuja i
    przymykamy oko.

    > Na jedno wychodzi.
    >
    > Nie dość, że nieuczciwi (bo nie płacą choć powinni) to jeszcze głupi
    > (bo otwarcie, oficjalnie się do tego przyznają).

    Chcesz powiedziec, ze sa bardziej nieuczciwi, niz ci co maja TV ale
    niezarejestrowany?

    > [ciach]

    > Nie jest dobry. Ale obawiam się, że jest mniejszym złem.

    Mniejszym złem niz co?

    > Ja na razie też nie - ludzie są zbyt głupi i prymitywni.
    >
    > Ale np. dla mnie starannie wykonujący swoją pracę i uprzejmy
    > "śmieciarz" jest godzien większego szacunku niż np. niekompetentny
    > lekarz.

    Truizm.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."