    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: abo czyli dzieki panie premierze
    Date: Thu, 18 Jul 2013 09:01:25 +0200
    <ks16ft$apm$1@node2.news.atman.pl> <ks1bi6$fng$1@node2.news.atman.pl>
    <ks1lh5$pd1$2@node2.news.atman.pl>
    <51e46342$0$1261$65785112@news.neostrada.pl>
    <ks2pol$uts$1@node1.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <ks32t7$2fe$2@node2.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <ks3a05$9i9$1@node2.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <ks3dsf$d5p$1@node2.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <ks5eg4$k6s$1@node1.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <ks5ivm$omj$1@node1.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>

    W dniu 17.07.2013 14:00, Budzik pisze:

    > Nie chcę. to w ogóle nie jest moj problem.
    > W rozmowach towarzyskich obie strony prawdopodobnie darzą się sympatia, w
    > umowach prawnych każda strona szuka swojego interesu.
    > A w polityce - to im zależy na moim głosie. Wiec jak juz coś obiecują,
    > zwłaszcza coś co łatwo sprawdzić, to należałoby ważyć słowa.

    Wiesz, głos można stracić lub za coś kompletnie niezwiązanego z meritum
    ważnej sprawy, np. za życie na kocią łapę czy apostazję.

    Zresztą tracenie lub nie głosów to NTG. Tutaj omawiamy, czy pretensje
    uzasadnione czy nie.

    [ciach]

    > Ale dlaczego mój problem?
    > To nie ja coś straciłem. to obiecujący traci.

    Albo ten co źle usłyszał - jak na początku niniejszego wątku ;->

    > Ja nie oczekuję jakiswielkich obietnic, smiesza mnie. ale jak juz sie
    > takowa pojawia i jest taka prosta do spełnienia i jednoczesnie nosna
    > medialnie to głupota jest tak podkładac sie wyborcom.
    > Zwłaszcza, że koalicjant zapewne nie miałby nic naprzeciwko :)

    Prywatnie mnie bardziej ruszyłaby kwestia tej debilnej zmiany czasu z
    letniego na zimowy i vice versa.

    > Rozmowa, stwierdzanie faktu?

    Nawiązywałem do tematu wątku. I to TWOJEGO pierwszego postu - że niby
    premier obiecał anulowanie. A jak wykazałem - niczego takiego nie
    obiecał. Obiecał tylko postarać się zlikwidować w przyszłości.

    > No to inacej rozumiemy słowo "problem".
    > Ludzie w sporej części są "głupią masą".

    Niestety.

    > Jak premier obiecuje zarządzanie gospodarką, to wiekszosc nie zweryfikuje.
    > Uwierzy w komentarze jednej bądz drugiej strony, zwłaszcza, jak osobista
    > sytuacja materialna nie bedzie sie specjalnie zmeniac.
    > Jak premier obiecuje likwidację abo - kazdy sam sobie to zweryfikuje.
    > I premier traci głos. To problem premiera, nie narzekającego.

    Wróć! Przecież już ustaliliśmy, że nie obiecał likwidacji abonamentu,
    tylko że postara się do tego doprowadzić. Dwie różne rzeczy!

    [ciach]

    > Albo mają RTV i nie płacą.
    > Biorąc pod uwage to, jak spadają wpływy - grupa chyba jest całkiem spora.

    W firmach kontrolowanie ponoć w miarę działa. W sumie w lokalach
    prywatnych też by się dało - kwestia dopisania odpowiednich przepisów
    ALE te przepisy spowodowałyby większą utratę głosów niż sporadyczne
    marudzenia paru gamoni jak te twoje dwie znajome osoby.

    > Ja tez nie. Ale znam takich ktorzy płacili, płacili i przestali.

    Na jedno wychodzi.

    Nie dość, że nieuczciwi (bo nie płacą choć powinni) to jeszcze głupi (bo
    otwarcie, oficjalnie się do tego przyznają).

    [ciach]

    > Czy ty próbujesz mnie przekonywać, że rozrost ilosci etatów w budzetowce
    > jest dobry dla samego rozrostu?
    > Znaczy "dlaczego pan podlewa trawnik jak pada?"

    Nie jest dobry. Ale obawiam się, że jest mniejszym złem.

    > Jakoś tego nie widze.

    Ja na razie też nie - ludzie są zbyt głupi i prymitywni.

    Ale np. dla mnie starannie wykonujący swoją pracę i uprzejmy "śmieciarz"
    jest godzien większego szacunku niż np. niekompetentny lekarz.