  • Data: 2013-07-17 09:22:46
    Temat: Re: abo czyli dzieki panie premierze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Ach, znajomi to znajomi - moi znajomi nie są politykami, którzy mi coś
    > obiecują ;)
    >
    > No, poza jednym - i w jego przypadku reguła sprawdza się idealnie ;)
    >
    > Jak mówi, że się postara, to się postara - ale może mu nie wyjść ;)

    jednak przyznajesz, ze inaczej nalezy xczytac umowe prawna, inaczej
    wypowiedzi polityka a inaczej rozmwoy towarzyskie.
    Nie można przykładac jednej miary.

    > [ciach]

    > A to już twój problem, że przeczytałeś coś, czego nie było ;)

    Problem?
    Dlaczego problem i dlaczego mój?

    > No, ale to jest grupa i prawie i ktoś robi awanturę, jakby premier
    > jakiejś umowy nie dotrzymał ;)

    Dlaczego od razu awanturę?
    Po prostu ktoś stwierdził, iz uważa, ze premier nie dotrzymał obietnicy.
    Jak myslisz - to problem tej osoby czy premiera?

    > [ciach]

    > Gorzej? Mniejsze bezrobocie. W statystykach wygląda to właśnie bardzo
    > dobrze :)

    Wszystko zalezy od przyjętych założeń co to jest DOBRZE a co ŹLE. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach