  • Data: 2013-07-17 09:47:58
    Temat: Re: abo czyli dzieki panie premierze
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.07.2013 09:30, z pisze:

    > Ja pracując przez pół roku za darmo już zapłaciłem za taki projekt
    > ustawy i powierzyłem to zadanie "profesjonalistom" ;-)

    Profesjonaliści uznali, że do duperela nie warta uwagi, a że zawsze
    można nastukać parę złotych na gamoniach, którzy świadomie podłożyli się
    pod ten podatek i świadomie go nie płacili (w ramach focha), to
    niewielki problem.

    > Nie wymagam historycznej reformy tylko uporządkowania jednego małego
    > podatku który nie przystaje do rzeczywistości, jest tylko w części
    > pobierany i robi złą opinię wymiarowi sprawiedliwości.

    Wymiarowi sprawiedliwości??

    Litości, co ma do tego wymiar sprawiedliwości? To sprawa czysto podatkowa!

    > Jest martwy podatek, źle-niesprawiedliwie pobierany a rządzący przez
    > tyle lat nie potrafią z nim zrobić porządku.
    > Takiej logiki będę uczył moje dzieci.

    Jakiej? "Jest taki głupi podatek, więc specjalnie się pod ten podatek
    podłożę, a potem będę robił histerię, jak ktoś przyjdzie go wyegzekwować"?

    > Głąby to mówią "nic nie mogę" i siedzą na stołkach.

    Nie takie nic. Parę rzeczy się udało.

    > Nie piszesz prawdy. Chwytając się zręcznie za słówka wypaczasz treść
    > przekazu premiera. Przemilczając istotę sprawy bronisz bezczynność i
    > olewactwo. To są sprytne propagandowe zagrywki.

    A jaki wg ciebie był przekaz? Bo wg mnie był taki "obiecuję, że się
    postaram, to jak na mnie zagłosujecie, to może mi się uda". Ani mniej,
    ani więcej.

    Nigdzie nie widziałem zalecenia niepłacenia ani gwarancji, że na pewno
    uda się zlikwidować. Zresztą kadencja się nie skończyła - może jeszcze
    się uda ;)

    [ciach]

    > Głupi, niemądry, nie przystający do realiów jest przepis.
    > Na prawdę tego nie dostrzegasz?

    Dostrzegam. Ale jest. I jest prosty oraz zrozumiały i dla osoby rozumnej
    nie powinien stanowić problemu.

    > Jeśli to jest taki mały jeden problemik to dlaczego tych procedur
    > jeszcze nie wprowadzono?

    Opór społeczny. "Co, jakiś kontroler ma mi wchodzić do domu? Psami
    poszczuję!".

    > rządzących.

    > I tego nie będę uczył swoich dzieci :-)

    Wolisz ich "patriotycznie" uczyć, że "u nas syf, a w innych krajach
    wszystko idealne"?