    Subject: Re: a więc wojna!
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5eeb4027$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <5eeb8330$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@4...net>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Fri, 19 Jun 2020 17:18:44 +0200

    W dniu 19.06.2020 o 11:51, Olin pisze:

> [...]
    > siebie.
    > Od czeskiej strony przychodzi facet i mówi coś do nich w obcych językach.
    > Powinni byli zainteresować się, w jaki sposób znalazł się na terytorium
    > Polski i wdrożyć procedury związane z nielegalnym przekroczeniem granicy.
    > Tymczasem po prostu przeganiają go nazad, czyli prowokują do ponownego
    > naruszenia prawa, nad którego przestrzeganiem tak gorliwie czuwają.
    > Wizyty były co najmniej dwie, a wszystko trwało co najmniej kilka dni, aż w
    > końcu interweniował czeski MSZ, więc czasu było dość, żeby upewnić się na

    Nie wiemy, czy gość trafiał na tych samych żołnierzy. Po za tym - ale to
    już pisałem kilkanaście razy - granica idzie - z tym jednym wyj ą tkiem
    - północną granicą miejscowości.

    > Rozumiem, że czytanie mapy może sprawiać problemy, ale mogli przecie
    > pogadać z menelami pod sklepem, którzy na pewno wiedzieli, którędy biegnie
    > granica i chętnie by naszym siłom zbrojnym wszystko wytłumaczyli.

    Tam nie ma sklepu. W dobie pandemii - nawet jeśli jest - to by nie stali
    pod sklepem. Po za tym podejrzewam, że taka możliwośc nikomu do głowy
    nie przyszła po prostu.

    > Nawiasem mówiąc, Michał Ogórek już rozkminił dlaczego zajęli akurat
    > kapliczkę. To mianowicie początek rechrystianizacji Europy, o którą
    > apelował Mateusz Krzywousty.

    To powinni podejść też do tego pobliskiego nieczynnego kościoła :-)

    --
    Robert Tomasik