  • Data: 2020-06-16 14:41:07
    Temat: Re: a więc wojna!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.06.2020 o 14:10, Olin pisze:

    > To dość przygnębiające, że siły zbrojne są zaskoczone istnieniem
    > granicy, której mają pilnować i zupełnie nie potrafią jej odnaleźć.

    Nie wiem, czy nie za szeroko to pojmujesz. Siły Zbrojne pewnie wiedzą.
    Tylko owa wiedza nie doszła do jednostki taktycznej :-)

    > Ciekawe, kto będzie latał tymi F-35 po 550 mln sztuka. Tam na pewno
    > jest dużo migających lampek, ale chociaż nie będą schowane w trawie.

    Sądzę, ze nie ma żadnej. teraz wyświetlacze się wkłada.

    > W istocie, jest: https://www.arslege.pl/pojecie-lasu/k110/a18964/ ale
    > i tak można ją rozbić o kant dupy, bo las był przecie czeski i
    > trzeba szukać w ich ustawach.

    Lepiej! Zdecydowanie lepiej! Nawet nie wiemy, czy u nich w lesie wolno
    palić ogniska.

    > Ale oni akurat piszą, że Czesi rozmawiali z nieustraszonymi wojakami,
    > a ci zakazali im zbliżać się na bliżej niż 10 m od kapliczki
    > https://klatovsky.denik.cz/denik-v-regionech/polska-
    armada-zakazala-pristup-k-ceske-kaplicce-20200606.ht
    ml

    uważasz to za wiarygodne? Z metrem poi tych krzakach latali?

    > Przy okazji możesz obejrzeć kapliczkę w pełnej krasie i zastanowić
    > się, czy da się jej nie zauważyć.

    Kapliczka, jak kapliczka. Nie napisano na niej, że czeska.

    > Kazik - skądinąd z sympatia spoglądający na dobrą zmianę - zauważył:
    > ,,w PiS jest urocze to, że oni największych tumanów bronią do końca".

    Więc nie jestem sam. Co to zmienia? Osobiście mnie przeszkadza się
    czepianie szeregowych żołnierzy bez zastanowienia się, czy jakąkolwiek
    winę ponoszą, tylko dlatego, ze ktoś jest frustratem i chciał być
    mundurowym, tylko mu nie wyszło.

    --
    Robert Tomasik