  • Data: 2020-06-16 23:31:12
    Temat: Re: a więc wojna!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 16 Jun 2020 21:23:04 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ja jestem ciekaw, czy oni faktycznie nie wiedzieli, gdzie ta granica
    > biegnie, czy uznali, że tych kilku metrów nikt nie zauważy i po prostu
    > mieli pecha.

    mowisz, ze pismaki klamia i zadnych Czechow nie przeganiali ?

    Bo gdyby wiedzieli, to by chyba cicho siedzeli.

    > Ktoś tu podlinkował fotkę. Z jej analizy wnoszę, ze z ukrycia, bo na
    > pierwszym planie są krzaki, a ognisko widać za przesłoną.

    To niekoniecznie fotka tego specjalisty.
    Albo juz go pogonili, to im zrobil jak umial.

    A to nie jest fotka z tej kapliczki ?

    > Akurat dość często mam okazję w tamtym języku rozmawiać.

    Czy w słowackim? A to imo duza roznica, jak oni sie dogadywali ...

    > Natomiast
    > mogłeś - nie wiem na ile zamierzenie - trafić w sedno. Czech wyskoczył z
    > "ch...mi", a nasi się "nastroszyli".

    tak bez powodu by chyba nie wyskoczyl ...

    > Wątpię, by czytywał news-y :-)

    Po co newsy - ma oficjalna krytyke w gazecie :-)

    > No już tu kilka razy pisałem, że moim zdaniem nieporozumienie jest
    > wynikiem tego, że cała miejscowość jest w Polsce, zaś ta kapliczka w

    Tak czy inaczej - kompromitacyjka.
    No ale jeszcze ta bariera na drodze

    > Czechach. Ciekawe, jak to przed Schengen wyglądało.

    Mnie tam raczej 1982 ciekawi.

    > U nas w górach było
    > kilka takich miejsc, gdzie ludzie notorycznie przekraczali nielegalnie
    > granicę.

    A tu by bylo nieswiadomie.

    > Nie zdziwił bym się, gdyby nawet tubylcy nie wiedzieli, że przez mostek
    > nie wolno przechodzić.

    Od wielu lat wolno :-)

    J.