  • Data: 2024-01-14 19:19:25
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.01.2024 o 07:30, Shrek pisze:

    > Był już z 10 lat temu filmik gdzieś spod warszawy gdzie mimo
    > pierwszeństwa w godzinach szczytu przez ponad dwie minuty samochody
    > jechały 1 z głównej, 1 z podporządkowanej. Zresztą są w warszawie
    > skrzyżowania gdzie łatwiej wyjechać w godzinach szczytu bo najdalej
    > trzeci cię wpuści niż poza jak wszyscy jadą 80@60;)

    No to korki mogły tylko spowodować, że ludzie zaczęli wpuszczać się. I
    może faktycznie gdzieś było inaczej, ale ja jakoś nie kojarzę by kultura
    słaba była kiedykolwiek. Raz dawno mi się zdarzyło w kraku że mnie gość
    nie chciał wpuścić, ale nie wyciągam z tego wniosku, że wszyscy inni też
    by mnie nie wpuścili.