  • Data: 2024-01-17 06:32:32
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A są wszędzie? Poza tym skrajna bieda upadla. Jakbyś wegetował w syfie
    > na ulicy to sorry, nie podejrzewam, że dbałbyś o morlane standardy nie
    > śmiecenia.

    Generalnie w przestrzeni publicznej wszędzie. Na przykład dworzec
    kolejowy. Pracownicy zmiatają śmieci na tory. Pociąg je rozwiewa z
    powtorem wszędzie. W pociągach nie ma śmietników, więc sie wyrzuca
    wszystko przez okno. Taki zwyczaj - niezależnie od klasy wagonu (chyba
    że okna się nie otwirają). Przy okazji - zwyczaj wypieprzania
    wszystkiego przy drogę bywa również kultywowany na południu europy.

    > Ale, że w Wa-wie? :)

    No w wawie:P

    > Powiem tak, jakoś mi się ten zwyczak mocno przy tych moich dość
    > incydentalnych wizytach w oczy nie rzucił. Ale może uważam za normę stad
    > i nie widzę.

    To pojedź na patelnię albo rondo czterdziestolatka, onz czy dmowskiego i
    zawróć na rondzie to zobaczysz jak to sprawnie idzie. Ale to kwestia
    dobrze zrobionej sygnalizacji po prostu.

    > Kojarzę nie dalej niz parę lat temu różne dyskusje w prasie jak się to
    > ubezpieczyciele skarżą na różne aranżowane sytuacje. Ale to faktycznie
    > nieco inna bajka, bo skoro aranzowane to wszyscy poza ubezp. byli
    > chętni.

    Dalej się ponoć zdarza "polowanie na frajera", był nawet filmik gdzie
    namierzyli kolesia z trzema stłuczkami na tym samym rondzie jak w kułko
    jeżdził. Ale nie jest to norma a raczej już patologiczny wyjątek.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!