  • Data: 2024-01-14 03:03:50
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-01-13, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > W ostatnich to już średnio bo po prostu jest całkiem nieźle (choć
    > ostatnio się zmieniło w sprawie pieszych na przejściach - ale to akurat
    > nie była inicjatywa oddolna). Natomiast się zmieniło i to znacznie -
    > mówię to jako kierowca (zawsze ktoś cię wpuści, jazda na suwak na
    > przykład w warszawie była normą zanim jeszcze ktoś to próbował unormować
    > w przepisach), moto (może 1 na 100 nie przepuści w korku), rowerem i
    > piechotronem.

    Tak do wejścia do UE np. praktycznie nie widziało się sytuacji klasy,
    przykład, że ktoś zagapił się na autostradzie i w ostaniej chwili
    zjezdzał przez 2 pasy i martwe pole. Albo, że tak naprawdę po chamsku
    się przed kogoś wpychał. W takim Singapurze takie zachowania są normą.

    Uprzejmość to trochę inna bajka. Często zdarza się, że ktoś usuwa w
    korku samochód abym mógł przejechać moto mimo że organizacja ruchu to
    jest 30% przepisy i 70% umowa społeczna.

    > Choć jak pojechałem do kraq, to miałem wrażenie że czas się zatrzymał
    > gdzieś na w połowie pierwszej dekady;)

    Poszli w maczety i wyścigi uliczne.

    --
    Marcin