  • Data: 2024-01-05 19:19:10
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 4 Jan 2024 18:15:21 +0100, Shrek wrote:

    > Już dawno, bo pamiętam to ze swoich studiów.

    Przestało sie opłacac gdzies w latach 90-tych.
    A moze i wczesniej, tylko jeszcze nie wszyscy profesorowie się
    orientowali w finansach.

    A poza tym - była uczelnia, byli "naukowcy", to i doktoranci muszą
    być, bo skąd naukowcy .. ale asystenci tez jeszcze byli. Ktorzy
    powinni robic doktoraty, bo inaczej ich czeka los starszych
    wykładowców.

    J.