  • Data: 2024-01-04 01:03:45
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-01-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ja jestem elektryk wysokich napięć:P Nie wydaje mi się, żeby
    > laboratorium wysokich napęć było tanie. Albo rozdzielnica 15kV
    > (powietrzna) i przyłączona do sieci - chociaż jak się dobrze zastanowić
    > to może dlatego "kotów" nie wpuszczają żeby się nie pozabijali;)

    Jako, że jestem w miarę na świeżo po jednodniowym kursie z wysokich
    napięć to z chęcią Cię objasnię. Inwestycyjnie koszty w chu.. juz chocby
    na zabezpiecznie pomieszczenia. Wszystko duże, solidne, bo jak nie to
    ebnie. Kotów pewnie nie wpuszczają bo ebnie. Lepiej w ogóle tego nie
    uruchamiac bo ebnie. Oznacza to w miarę niskie koszty utrzymania, no
    chyba że okresowa certyfikacja, ale ta pewnie nie az tak wysoka.

    Ale ujeły mnie miski z Ikei jako zabezpieczenie śrub na elektrodach
    toroidalnych. Jak widac jak sie chce to może być też tanio.

    --
    Marcin