  • Data: 2024-01-05 01:28:19
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-01-04, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No to dawaj kompletną listę badań ba PW:)

    Normalnie się daje o tym przeczytać. Niekoniecznie ktos tworzy jakieś
    globalne, uczelniane listy.

    > Pewnie jakieśpublikacje mieli - jak ta pani, co popełniła prace naukową
    > co jej koledzy myślą o szczepieniach na kowit.

    Nie da się tak. Do dr/hab trzeba mieć samodzielne publikacje będące
    częścią dorobku przyszłego dr/hab, a nie byc na doczepkę razem z 10cioma
    innymi współautorami.

    Więc albo te wszystkie Twoje doktory to starsi wykładowacy, a badania
    robią doktoranci, którzy są potem won; albo te Twoje doktory jednak
    badają i publikują.

    --
    Marcin