  • Data: 2023-12-20 08:35:09
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20-12-2023 o 00:14, Robert Tomasik napisał:

    > W wypadku Palestyńczyków problemem dodatkowym jest to, że tam powstało
    > osobne państwo Izrael. Jest na YouTube taki kanał, który prowadzi taki
    > Żyd opowiadając o ich zwyczajach. Człowiek ten twierdzi, że "religijni
    > żydzi" są generalnie przeciwni istnieniu osobnego państwa żydowskiego w
    > takim wydaniu, jak to osobiście istnieje walcząc z wszystkimi wokół.
    > Trudno mi powiedzieć, na ile to prawda, bo to pewnie bardziej stanowisko
    > tego konkretnego wyznawcy.

    Jak poszukasz po sieci, to znajdziesz, że tradycyjni żydzi często
    wspierają Palestyńczyków. Zobaczysz sceny jak policja Izraelska atakuje
    tradycyjnych żydów. Należy zrozumieć, że palestyńczycy i większość
    tradycyjnych żydów to ta sama narodowość, co nie zawsze jest prawdą w
    przypadku pozostałych żydów.
    Pozostają tez względy religijne, które u tradycjonalistów są przeciw
    państwu żydowskiemu.
    --
    https://kaczus.ppa.pl