eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoa w Sejmie sie dzieje › Re: "Obowiązki" wobec Niemieckiego przywództwa Europy (2WŚ) v. "obowiązki" utrwalania władzy ludowej (w UB)
  • Data: 2023-12-20 19:47:17
    Temat: Re: "Obowiązki" wobec Niemieckiego przywództwa Europy (2WŚ) v. "obowiązki" utrwalania władzy ludowej (w UB)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.12.2023 o 12:16, Olin pisze:
> [...]
    ja)

    > No w sumie fajnie, ale to jakoś ma rozgrzeszać ze szmalcownictwa?

    A czy ja piszę, że rozgrzesza? Piszę tylko że przypisując szmalcownictwo
    polsce czy ogólnie polakom, to nalezy wziąć pod uwagę, że należy być
    konsekwentnym i je również przypisać żydom.

    Natomiast zaskakuje mnie twoje zaskoczenie, że żydzi również donosi na
    innych. To jest jakiś wyższy poziom wyparcia. Myy mieliśmy swoją
    granatową policję, żydzi mieli swoje judenraty i inne żagwie. Pewną
    różnicą jest, że żydzi do obozów wysyłali swoich.

    Z resztą żydzi są chyba bardziej wtajemniczeni niż ty:

    https://historia.wprost.pl/504217/wstydliwy-holocaus
    t-zydzi-z-izraela-nazywali-tych-ktorzy-przezyli-ausc
    hwitz-mydlem.html

    https://www.zagladazydow.pl/index.php/zz/article/dow
    nload/182/193/349

    --