eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot wadliwego notebooka do sprzedawcy c.d. › Re: Zwrot wadliwego notebooka do sprzedawcy c.d.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Yawn" <y...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot wadliwego notebooka do sprzedawcy c.d.
    Date: Fri, 15 Jul 2005 17:38:10 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 34
    Message-ID: <db8l90$see$1@inews.gazeta.pl>
    References: <db3t5n$fs$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-6-108.ists.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1121441888 29134 193.25.6.108 (15 Jul 2005 15:38:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 15 Jul 2005 15:38:08 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-User: yawn
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:313040
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Yawn" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:db3t5n$fs$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam serdecznie.
    > Kupilam na firme notebook, ktory okazal sie wadliwy. Ta sama usterka byla
    > naprawiana (na gwarancji, oczywiscie) dwukrotnie. Autoryzowany serwis
    > nigdy nie kwestionowal istnienia usterki - po prostu dwukrotnie wymienil
    > plyte glowna i dodatkowo raz obudowe. Nic to nie dalo. Usterka zdaje sie
    > byc wynikiem wadliwej konstrukcji tej serii notebookow.
    > Mam dwa pytania:
    > 1. Czy jesli juz raz zdecydowalam sie na naprawe gwarancyjna, to moge
    > teraz skorzystac z rekojmi (niezgodnosci towaru z umowa)?
    > 2. Czy jest szansa na odzyskanie pieniedzy? Nie chce wymieniac go na nowy,
    > bo obawiam sie, ze problem dotyczy calej serii tych notebookow.
    >
    > Rozmawialam wstepnie ze sprzedawca. On, po pierwsze, kwestionuje istnienie
    > usterki (notebook popracowal u niego kilka godzin i wada sie nie
    > ujawnila). Nie przekonuja go raporty z serwisu ani zapis dziennika
    > systemowego.
    > I teraz - zaplacilam za notebook (w styczniu) 7000 zl. Obecnie te
    > notebooki kosztuja 5200zl. Sprzedawca natomiast zaproponowal mi, ze wezmie
    > moj notebook i sprzeda go moze komus za 4500 zl. i zwroci mi pieniadze.
    > Bylabym stratna 2500! Co moge zrobic?
    >
    > Z gory dziekuje za pomoc.
    > Yawn


    Kochani, dzis wystosowalam listem poleconym do sklepu opis usterki, wraz z
    dokumantacja i żądaniem odstapienia od umowy.
    Trzymajcie kciuki. Dzieki za pomoc. Badzmy w kontakcie!
    Yawn


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1