    From: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot w zwyklym sklepie - dlugie
    Date: Thu, 3 Mar 2005 16:06:15 +0100

> [...]

    > pewien kod, problem w tym, że nie jest on niczemu przypisany.
    > Dwie dodatkowe komendy i klawisz zacznie "działać".

    sterowniki sa na pewno w porzadku :) nie rozsmieszal mnie, skoro na windzie
    dzialaja to na linuxie tez musza, powiem wiecej tym bardziej powinny !! zle
    napisane sterowniki albo stara wersja...
    jesli producent nie dostarczyl sterownikow to znaczy ze mu sie nie chialo
    albo nie umial, tak czy owak to akurat sprawdzic przed zakupem mogles, w
    pudelku jest plyta instrukcja itp...

    twoj post jest zaprzeczeniem samym w sobie, sterowniki sa dobre ale "Dwie
    dodatkowe komendy" i bedzie ok? to co te komendy nalezy do klawiatury wkleic
    czy do sterownika?

    pozdr