    From: s...@d...pl (Marcin Surowiec)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot urządzeń po wygasnięciu umowy
    Date: 8 Jan 2003 12:13:10 +0100

    From: "administrator" <g...@g...pl>
    To: <p...@n...pl>

    : Mój problem polega na tym że nie dostalem (przynajmiej nie upomniałem się
    : wtedy ) protokołu przyjęcia nowego modemu a co za tym idzie nie mogłem
    : wiedzieć że urządznei musze oddac tak jak to pisało w umowie z firmą
    : poprzednią.

    i nie pamiętaz czy go podpisałeś?

    : W listopadzie rozwiązałem umowę z nową firmą (było to konieczne ze względu
    : na nieołacalnośc przedśięwzięcia). Przy założerniu że podpisałem protokół
    : przyjęcia modemu (niestety nie mogę tego stwierdzić, nie dysponuję takim
    : dokumentem) powinienne, był zwrócić modem a w przypadku niemożności zwrotu
    : został bym poinformowany listownie.

    tego nie rozumiem, firma poinformowałaby Cię, że nie możesz zwrócić jej
    modemu?

    : List z informacją jednak nie doszedł -(choć jak się później dowiedziałem
    : został wysłany ) ja czekałem podobnie jak pół roku wcześniej na przyjście
    : pracownika firmy i osobisty odbiór urządzneia. W poowie grudnia
    dowiedziałem
    : się ze nowa firma postanowiła bez poinformowania mnie o tym wycenic modemy
    : wnieść sprawę do sądu o zwrot należności. Modemy posytanowilem osobiście
    : oddac, niestety pracownicy firmy nie przyjęli ich zasłaniając się
    : zaskarzeniem mojej osoby.

    : Moje pytanie brzmi: czy firma miała prawo odmówić przyjęcia modemów jesli
    : nie podano terminu ich zwrotu

    śmiem twierdzić, ze to firma powinna przyjść po te modemy, a nie Ty je
    zanosić,
    pięęęęęęęęęęękna sprawa sądowa :)

    : Pytanie 2. Czy istnieje jakiś sposób zmuszenia firmy do przyjęcia urządzeń
    : (są w nienaruszonym stanie) czy tez nie.

    tak, możesz je złożyć do depozytu sądowego

    pytania moje:
    gdzie toczy się sprawa?
    czy dostałeś już pozew?

    pozdr. i nie martw się - wygraną masz w kieszeni :)