  • Data: 2008-07-08 16:42:18
    Temat: Re: Zwrot towaru do sklepu
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 8 Jul 2008 16:46:16 +0100, swen napisał(a):

    > Jesli cos chcesz kupic to idziesz i kupujesz, bez obaw, ze to "kot w worku".

    Jakiego kota w worku? Zawsze masz możliwość powołania się na niezgodność
    towaru z umową jeżeli coś nie działa tak jak się spodziewałeś.
    Tyle że zamiast zwrotu kasy powinieneś dostać to co chciałeś kupić
    tylko sprawne.
    A jeżeli masz na myśli tłumaczenie "chcę zwrócić nóż bo jest 2cm za długi
    i nie mieści sie do szuflady kuchennej" - no to niestety - widać w UK
    konsumenci są tak mało inteligentni że nie potrafią używać rozumu przy
    kupowaniu ;-)
    A co do obrony sprzedawców - skoro są tak cwani że potrafią doić klientów
    to dobrze - lepsi zawsze mają lepiej. Zamiast na nich psioczyć też otwórz
    jakiś handel.

    Pozdrawiam,
    Henry