eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru do sklepu › Re: Zwrot towaru do sklepu
  • Data: 2008-07-08 17:10:25
    Temat: Re: Zwrot towaru do sklepu
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:48739720$1@news.home.net.pl...
    > swen pisze:
    >
    >> Tylko pomysl jak moglo by to podniesc jakosc towarow....
    >
    > Przeciez to juz kiedys bylo przerabiane! Generalnie klienci traktowali
    > sklepy jak wypozyczalnie wszystkiego. IMO powrot do tego komunistycznego
    > przepisu bylby glupota.

    Sadzisz, ze w UK sa "komunistyczne" przepisy? Czy w takim razie w Polsce nie
    sa przypadkiem rodem z afganistanu czy Iraku? A czy w USA tak przypadkiem
    niema?

    >
    > Co do jakosci towarow to ma zastosowanie niezgodnosc towaru z umowa i na
    > podstawie tego, wadliwy towar mozna reklamowac.

    Bzdura, niezgodnosc towaru z umowa a lipny towar to wie rozne sprawy.
    Mozesz miec proszek do prania zgodny z opisem a jednak ten kupiny w
    niemczech jakos ma dziwnie lepsza jakosc, herbata kupiona w TESCO w UK firmy
    Lipton czy jak ja zwal i ta sama firma ze stoiska Polskiego w tym samym
    sklepie, te same parametry... zdziwil bys sie jaka jest roznica... O AGD
    nawet nie wspominam.
    Niezgodnosc z umowa masz wowczas jak co innego pisze co innego w pudelku. Tu
    chodzi o to, ze przy zwrotach - to klient decyduje ktory producent robi I
    gatunek a ktory za przeproszeniem odpierdol.

    >
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Jacek Kustra


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1