  • Data: 2008-07-08 16:11:19
    Temat: Re: Zwrot towaru do sklepu
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 08 lipiec 2008 17:46
    (autor swen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <WYLck.254107$1B6.218169@newsfe21.ams2>):

    > jak widac w Polsce
    > liczy sie "zlapac" klienta i wypad, "widzialy galy co braly".

    Bynajmniej. Tylko nie zmusza do tego prawo. Dlatego można spokojnie towar
    zwracać, a wręcz można takie umowy zawierać przed zakupem... Ale jak
    zaczniesz przeginać, to sprzedawca odmówi. I moje przykłady nie zadziałają.

    > A do tego przekonanie ludzi w Polsce, ktorzy za darmo bronia handlowcow,
    > ze dojdzie do pozyczania itp...

    Nie za darmo... Twoja wersja oznacza wliczenie w cenę dodatkowo naciągaczy.
    Więc w interesie kupującego jest również sensowne prawo.

    --
    Tristan