  • Data: 2003-11-30 13:52:42
    Temat: Re: Zwrot opłaty za parkowanie?
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    nie wiem czy o to chodzi ale byc moze o te przepisy na podstawie , ktorych
    mista wydawaly uchwaly o platnym parkowaniu a ktore okazaly sie niezgodne z
    konstytucja /orzeczenie TK/ . jesli o to chodzi to TK mimo orzeczenia o ich
    niezgodnosci z KRP utrzymal je w mocy do .... /no wlasnie tego nie pamietam/
    ale wydaje mi sie ,ze chyba do konca grudnia .. ale moge sie mylic

    pozdr
    Lukasz