  • Data: 2003-11-30 11:32:48
    Temat: Re: Zwrot opłaty za parkowanie?
    Od: "Przemo P" <...@...x> szukaj wiadomości tego autora

    > stosownej kwoty za okres kiedy mozna parkowac bez oplaty. Czy podstawa
    > prawna bedzie bezpodstawne wzbogacenie?

    słuchałem w tv (jeśli chodzi o Poznań) i mówili, że sami wiedzą i będą
    zwracać jak ktoś się zwróci również za karnety zakupione z automatu na ulicy
    do 15 grudnia (przez pomyłkę) - także jak sami o tym wiedzą, to pewnie
    specjalnie nie będzie trzeba się z podstawami prawnymi szarpać.
    Pozdrawiam
    Przemo