  • Data: 2007-09-13 18:22:53
    Temat: Re: Zwrot kosztów podróży przez sąd
    Od: kam <x#k...@w...pl#x> szukaj wiadomości tego autora

    Damian pisze:
    > Mam pytanie - w jaki sposób mam wystapić o ten zwrot? Mam napisać
    > jakieś pismo czy wystarczy ustnie i kiedy mam to zrobić? Na jakiej
    > podstawie otrzymam zwrot - biletów kolejowych tam i z powrotem a na
    > jakiej podstawie za utracone wynagrodzenie??

    zabierz zaświadczenie o wysokości utraconego dochodu
    ale jeśli sporo zarabiasz, to licz się z tym, że wszystkiego nie dostaniesz

    > A może sędzia? sam zapyta mnie czy chcę zwrot?

    może zapyta
    jak skończysz zeznawać to powiedz że chcesz zwrot kosztów
    dostaniesz wg. 2 kl. pociągu osobowego albo pospiesznego, ew. biletu PKS
    choć niekiedy zwracają za samochód (nie bardzo wiem na jakiej podstawie)

    KG