    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot kosztów dojazdu do urzedu pracy
    Date: Fri, 15 Oct 2010 17:06:16 +0100

    "cyklista" <c...@k...pl> wrote in message
    news:4cb822d1$0$27038$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie zgodzę się z tobą, nieidący na wybory oświadcza "mogą mna rządzić
    > złodzieje, niech inni sobie wybiorą jakich chcą"
    >
    > Idący na głosowanie może zagłosować na kogo chce albo oddać głos nieważny,
    > który zmniejszy procent wygranych głosów wszystkim.

    Jasne... kolejne piepszenie jak z TV...
    Pomysl chlopie, kiedy wladza jest silniejsza:
    jak wygrywa wybory 51% glosow przy 95% frekfencji czy
    95% glosow przy 10% frekwencji...
    Pomysl i wyciag wnioski.
    Oddanie glosu niewanego jest odaniem glosu na partie zwycieska. Bo im sie to
    zliczy we frekfencji.
    A co do samego pujscia to powiem ci tak, jak mam wybor miedzy zgnilymi
    jablkami a robaczywymi to wole nie kupowac wcale.
    I nik za mnie nie wybiera, wrecz przeciwnie, to ty sobie wyboerasz (glos
    niewany jest glosem na zwyciesce) ja ich nie wybralem!