  • Data: 2003-09-12 07:46:39
    Temat: Re: Zwrot kaucji mieszkaniowej.
    Od: "Tom" <...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin S." <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bjqm87$4vt$1@news.onet.pl...
    > Witam grupowiczow. Mam pytania odnosnie wplacanej niegdys kaucji
    > mieszkaniowej. Jezeli ni eposiadam dokumentu potwierdzajacego wplacenie
    > kaucji to czy moge wogole dochodzic zwrotu ? Jakie sa reali odnpsnie
    zwrotow
    > ? Czy ktos dostal pozytywna odpowiedz w tym temacie ?
    > Prosze o rzeczowa odpowiedz. zalezy mi na tym.
    IMO bez dowodu wpłaty szanse są dosyć marne.
    Musisz się zastanowić w jaki sposób chcesz udowodnić to, że kaucję wpłaciłeś
    i w jakiej wysokości.
    Być może:
    - sąsiedzi, którzy mają dowody wpłaty - skoro sąsiedzi płacili to ty
    prawdopodobie też (jak będą musieli stawić się w sądzie jako świadkowie -
    urwą ci ...),
    - zakład, który wziął od ciebie kaucję powinien mieć na to jakieś
    dokumentację - możesz zażądać przeprowadzenia dowodu z tej dokumentacji
    (może jakiś rejestr wpłaconych kaucji, dokumentacja twojego mieszkania, nie
    wiem coś na pewno muszą mieć).

    burenezo