  • Data: 2007-10-24 14:21:32
    Temat: Re: Zupełna nieprzydatność wolnych zasobów?
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    Tristan <n...@s...pl> writes:

    [...]

    > A jeżeli z umowy nie wynika, że przeniesienie autorskich praw
    > majątkowych lub udzielenie licencji nastąpiło nieodpłatnie, twórcy
    > przysługuje prawo do wynagrodzenia. I wynagrodzić go masz albo
    > udowodnić że już wynagrodziłeś albo dał darmo.

    A powiedz mi jaka jest różnica pomiędzy opisanym przez ciebie
    przypadkiem a przypadkiem zakupienia od osoby prywatnej przedmiotu
    poniżej 200 PLN? Bo jeśli chodzi o wykorzystanie komercyjne utworów
    na licencji CC w utworach o dużej wartości, to najlepiej byłoby chyba
    najpierw skontaktować się z twórcą i spisać umowę CC na papierze,
    z podpisami i pieczęciami obu stron.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl