  • Data: 2007-10-24 15:24:34
    Temat: Re: Zupełna nieprzydatność wolnych zasobów?
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A powiedz mi jaka jest różnica pomiędzy opisanym przez ciebie
    > przypadkiem a przypadkiem zakupienia od osoby prywatnej przedmiotu
    > poniżej 200 PLN? Bo jeśli chodzi o wykorzystanie komercyjne utworów
    > na licencji CC w utworach o dużej wartości, to najlepiej byłoby chyba
    > najpierw skontaktować się z twórcą i spisać umowę CC na papierze,
    > z podpisami i pieczęciami obu stron.

    No tak, ale wtedy autor od początku wie, że będziemy mieli kasę z jego
    dzieła, zatem ma motywację, aby od razu tą licencję zmienić - zatem
    takie działanie jest strzelaniem sobie w stopę. Tu chodzi właśnie o to,
    aby autor _nie_ wiedział o wykorzystaniu swojego dzieła i dowiedział się
    dopiero w momencie, w którym może już wydawcy naskoczyć obunóż.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com