  • Data: 2007-10-24 16:09:26
    Temat: Re: Zupełna nieprzydatność wolnych zasobów?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan wrote:

    > W odpowiedzi na pismo z środa, 24 października 2007 17:48
    > (autor mvoicem
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <ffnpig$cov$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > No a ile za to weźmie? Biorąc pod uwagę to, że chcę np. zgromadzić spory
    > zestaw podkładów do filmów, to taniej wyjdzie zapewne kupić komercyjny
    > zestaw niż notarialnie potwierdzać darmowe.

    Nie wiem, ale być może taniej niż koszty znaczków i podpisywania papierowych
    umów.

    Zawsze można zebrać świadków, dokumentację zdjęciową, video, itd... albo
    liczyć na web.archive.com.

    Można autora zdjęcia zapytać się czy na pewno to jest jego autorstwa, i czy
    na pewno jest na tym CC co chcesz. Mail z odpowiedzią będzie jakimśtam
    dowodem. A jak podpisany PGP, to jeszcze lepiej.

    p. m.