  • Data: 2007-10-24 18:20:48
    Temat: Re: Zupełna nieprzydatność wolnych zasobów?
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    Tristan <n...@s...pl> writes:

    > W odpowiedzi na pismo z środa, 24 października 2007 17:48
    > (autor mvoicem
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <ffnpig$cov$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > No a ile za to weźmie? Biorąc pod uwagę to, że chcę np. zgromadzić
    > spory zestaw podkładów do filmów, to taniej wyjdzie zapewne kupić
    > komercyjny zestaw niż notarialnie potwierdzać darmowe.

    To jest sztuczny problem. Prawdziwą ochronę dają zapisy licencji
    i prawo autorskie. Jeśli ktoś nie chce, żeby na opublikowanych przez
    niego utworach nikt nie zarobił ani grosza (a tym bardziej miliarda
    euro), to publikuje na zasadach CC-NC. I w takich przypadkach zawsze
    można zawrzeć osobną umowę na wykorzystanie komercyjne.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl