  • Data: 2007-08-14 20:24:58
    Temat: Re: Zostałem oszukany przez internet
    Od: "bim-bom" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jarek" <g...@g...pl> wrote in message
    news:f9sc95$9g6$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > wstyd się przyznać ale wygląda na to, ze po raz pierwszy zostalem oszukany
    > przy transakcji przez internet. Ponad dwa tygodnie temu kupilem cos za
    > ponad
    > 350 zlotych i do dzis ani zakupu ani co gorsza zadnego kontaktu ze
    > Sprzedajacym. Dzwonilem, smsowalem, pisalem maile i nic.
    > I teraz tak sie zastanawiam: nie byl to ani serwis aukcyjny ani sklep
    > internetowy tylko strona z zaprezentowanym towarem i jego cenami. Wiec
    > jedyne dowody zakupu to wymiana maili ze Sprzedajacym i potwierdzenie
> [...]

    Calkiem mozliwe, ze kaza Ci isc do sadu.
    Ja mialem taka sprawe, ze dostalem to, co chcialem, ale popsute. Z rozmow
    mailowych wynika niezbicie, ze tamta osoba 3 razy zmieniala zdanie na temat
    tego, czemu to co dostalem, jest popsute. Durny policjant upieral sie, ze
    nie jest pewne, czy tamta osoba chciala mnie wrobic, wiec powinienem isc do
    sadu. Jednak powiedzialem, zeby wszczeli sledztwo. Po 2 miesiacach przyszlo
    info, ze sledztwo zostalo umorzone (ze wzgledu na brak pewnosci, ze tamta
    osoba chciala mnie oszukac). Zlozylem apelacje (czy cos takiego) do
    prokuratora (2 strony podaniowe wyjasnien) i po 6 miesiacach(!!!) dostalem
    info, ze moje argumenty sa sensowne i jednak jeszcze raz rozpatrza sprawe.
    To bylo 2 tygodnie temu. Chyba sobie teraz troche poczekam, az sprawa sie
    posunie do przodu ;)