  • Data: 2007-08-15 10:46:26
    Temat: Re: Zostałem oszukany przez internet
    Od: "Bartosz B." <b...@a...skasuj_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ile razy?

    co za różnica?

    > piszesz o pierwszym przypadku czy o tym po umorzeniu?
    Opisuję jak pacjent ma zgłosić doniesienie o przestępstwie w wyniku
    wyłudzenia pieniędzy podczas transakcji.

    > Bo posta umieściłeś trochę idiotycznie
    dotyczył głównie wypowiedzi pana bim-bom i z tym głupim tekstem że każą mu
    iśc do sądu :D
    taki zapis świadczy tylko o tym że nie ma on totalnego pojęcia o prawie a
    radzi komuś na forum i w dodatku bardzo ŹLE.