  • Data: 2007-08-15 10:55:34
    Temat: Re: Zostałem oszukany przez internet
    Od: stern <s...@n...to> szukaj wiadomości tego autora

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 15 Aug
    2007 12:46:26 +0200, Bartosz B. zeznał(a):

    > co za różnica?

    a ja bylem 3 razy u lekarza i nie czuje sie na silach leczyć innych ;)

    > dotyczył głównie wypowiedzi pana bim-bom i z tym głupim tekstem że każą mu
    > iśc do sądu :D
    > taki zapis świadczy tylko o tym że nie ma on totalnego pojęcia o prawie a
    > radzi komuś na forum i w dodatku bardzo ŹLE.

    nie do końca.
    przesłanie zepsutego towaru, czy nawet jego nieprzesłanie w ogóle wcale
    nie musi być przestępstwem, a z jego udowadnianiem też nie jest
    najprościej.

    Zwłaszcza, gdy sprzedający wie jak się bronić (na szczęście tumany jeszcze
    nie wiedzą.)