  • Data: 2004-08-15 21:34:53
    Temat: Re: Zostałem oszukany. Co robić?
    Od: slawek<e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wystap do allegro o namiary gdzie policja ma sie zglaszac po logi
    polaczen
    > itp
    > Zglos na policje.
    > Zachowaj kompletne opakowanie razem z papierem (telefon wazy
    prawie 90g
    > czyli bedzie "widac" ze go nie bylo

    Tak zrobiłem.

    > Wystap w allegro.pl o odszkodowanie. (dostaniesz max 300 pln).
    > i tyle

    Niestety nie spełniam wszystkich wymogów

    > nie uwazales. Gostek ma 18 pozytywnych komentarzy z czego 15
    nagle mu sie
    > pojawilo w ostatnim miesiacu na aukcjach za 1zl i w aukcjach
    lamiacych
    > regulamin allegro bo zostaly usuniete przez obsluge allegro.

    Mówił że miał konto ponad 100 pozytywów ale chwilowo zablokowane...
    Tu popełniłem błąd, decydując się na zakup.

    > O wiecej szczegolow pytaj na alt.pl.allegro tam juz to przerabiali wiele
    > razy.

    Pytam tu, gdyż chodzi mi wyłącznie o porady prawne co mam poczynić,
    aby wykorzystać wszystkie dostępne środki, by odzyskać pieniądze.

    -> http://usenet.pomocprawna.info