  • Data: 2004-08-16 09:49:55
    Temat: Re: Zostalem oszukany. Co robic?
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/16/2004 9:33 AM, slawek wrote:

    > Kupuję dużo rzeczy na Allegro i nie przestanę... będę tylko bardziej
    > ostrożny

    Mając papiery od telefonu pewnie masz jego numer IMEI - możesz złożyć
    wniosek dowodowy o ustalenie, gdzie znajdujesię Twoja własność - wtedy
    możesz podziałać w kierunku przywłaszczenia.
    Udowodnienie oszustwa, w odróżnieniu od przywłaszczenia nie jest
    trywialne, bo musi istniec zamiar - a oszust zawsze może powiedziec, że
    sie pomylił i do paczki nie włożył, bo mu telefon wpadł pod biurko.

    Osobna sprawą jest, czy organ zechce sie tym zająć - problem będzie też,
    gdy telefon ma zmieniony numer IMEI - oszuści (i nie tylko) radza sobie
    i z tym.

    Pzdr: Catbert