eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŻona prowadząca rozwiązły tryb życia [niby kurwa, ale... 216 KK]Re: Żona prowadząca rozwiązły tryb życia [niby kurwa, ale... 216 KK]
    From: armar <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Żona prowadząca rozwiązły tryb życia [niby kurwa, ale... 216 KK]
    Date: Sun, 01 Feb 2009 09:54:31 +0100

    Jotte pisze:

    > Fafnaście takich skojarzeń byle dziecko zrobi.

    W teorii.
    W praktyce dzieciak musiałby mieć dostęp do serwera DNS
    domeny autocom.pl (obecnie Telewizja Kablowa Aster),
    a tak prosto się tam włamać nie da.
    Dodatkowo musiałby mieć kontakt z administratorem Cyberfoto
    (by zmienić użytkownikowi stopkę),
    no i z administratorem Google...
    Nie powiem, że niemożliwe, ale IMHO byle dziecko nie da rady.

    > Ale mnie o te foty chodzi.
    > Waliłbyś prawdziwe foty swoich dzieci i to w takim kontekście?

    Będziesz miał choćby jedną sprawę w sądzie to zobaczysz ile osób
    wejdzie w Twoje życie i będzie musiało się z nim dokładnie zapoznać.
    Ja spraw miałem już kilka i być może już kilkaset godzin rozmów
    z kuratorami, psychologami, pedagogami, (nawet zgodziła się
    łaskawie na 2 godziny rozmów poza sądem z mediatorami).
    Z tymi wszystkimi ludźmi musiałem rozmawiać o moim prywatnym życiu
    i mam wrażenie, że ono już nie jest prywatne, lecz "państwowe".
    Nasze dzieci też bardziej należą do kuratorów, niż do nas.
    Gdybym zamiast "mam sprawę" napisał "znajomy koleżanki ma sprawę",
    to byłbym bardziej wiarygodny, czy bardziej normalny?
    Na jakiej podstawie myślisz, że ja jestem normalny? ;)
    Zobacz na wypowiedzi niektórych osób na tej grupie
    - ja bym powiedział, że mogą mieć poważne problemy z własnym życiem.
    Tu rozmawiamy o prawie, a to nie zakazuje pokazywać swoich dzieci.

    --
    Pozdrawia Marek