  • Data: 2024-01-30 08:52:03
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 29 Jan 2024 22:54:38 +0100, Shrek wrote:

    > Znalazł się bus, znalazł się i właściciel.

    Dla nich odwrotnie - znalazl sire wlasciciel, to znalazl sie bus.

    > Normalnie - dowiedzieli się od przypadkowego przechodnia gdzie mieszka i

    Ale oni nie musza sie usprawiedliwiac.

    > syn im podał telefon to zadzonili.

    Tak było?
    Bo róznie to bywa - rodzina mówi np ze nie wie gdzie mieszka.

    > A potem ponieważ się nudzili czekając
    > na technika to mu chatę przeszukali.

    No ale przyjechal, i co - postawili mu zarzuty i poprosili o
    wyjasnienia, czy tak bez trybu - "skad pan ma ten motocykl"?

    > To był pendrive. I miałem kopię.

    Ale dowodowo liczy sie tylko oryginał :-P

    Dostarczysz kopie, wznowia sledztwo, za miesiac sie okaze, ze nie ma
    danych :-)

    > Przy okazji - warto sobie chyba zrobić
    > jakiś pendrive z ważnym logiem KPRM czy coś podobnego i na takim im dawać;)

    > Ale wiemy że dłużej niż amatorzy:P

    Dluzej, ale oni działaja systematycznie :-)

    > Prawdziwe, ale nie mieszkał pod podanym adresem. Choć wystarczyło pewnie
    > podjechać, wezwać na świadka aktualnego mieszkańca i właściwy adres by
    > się znalazł. To nie byli jacyś mistrzowie zbrodni;)

    Ale z przezornosci mogą mówic "nie wiem gdzie mieszka".

    > Nie sprawdzisz to się nie dowiesz.

    Nie wiem na ile Robert prawde mówi, ale jak wie, ze dostaje adres BTS,
    to wie z góry ...

    > Podobnie jak z busem czy stoi.
    > Generalnie większość czynności nie gwarntuje sukcesu, trzeba próbować.

    No ale co proponujesz - przeszukac wszystkie ulice w dzielnicy, w
    Warszawie, czy 5 losowych - a moze tam stoi..

    > O co więcej?

    Kradziez, paserka, uszkodzenie mienia, niszczenie dowodów.

    > Z piątki też chcieli podjechać:P

    Ale nie mieli wolnych ludzi ..

    > Żaden cud. Na grupie tutaj wiedział jeden, na fejsbuku chyba trzech. Za
    > dużo na cud. Dostali wszystko na tacy a i tak nie dali rady sami znaleźć.

    > Z namiarem na świadka który zna sprawców, numerem rejestracyjnym sprawcy
    > i nagraniem prosto z kamerki w ich wizerunkami oraz dość
    > charakterystycznym pojazdem sprawcy dodajmy... Tego niby nie dało się
    > spierdolić a jednak dali radę:P

    Na razie to tylko niespiesznie im szlo. W granicach przyzwoitosci.

    > Odwiedzili to go sprawcy i prosili o odkręcenie sprawy jak się okazało.

    A skad wiedzieli, ze trzeba odwiedzic ?

    > A wystarczyło od razu pojechać, no ale nie pojechali bo nie mieli ludzi.
    > Chyba że kłamali.

    Ale gdzie - do altanki?

    Jak pisales - chceli pojechac (z piątki). Ale widac sie nie dało.

    > To mało? Przecież tak się rozwiązuje większość spraw, że ktoś coś
    > widział i trzeba trochę pracy operacyjnej? Sprawy gdzie sprawca czeka na
    > miejscu na policję chyba należą do zdecydowanej mniejszości.

    No trzeba, ale co proponujesz - usadowic sie blisko, i czekac az ktos
    siadzie na murku? I ile dni tak siedziec?

    > ;) Akurat jak się znalazł to chcieli przyjechać ale się spóźnili:P

    I tak mieli w planach odwiedziny, wiec jak dzwonisz i mówisz, ze
    widzisz swój motor, to jada.
    Ale sam wiesz, ze u Ciebid maja duzo wazniejszych zadan :-)

    > Tak było:P Szkoda że prokurator nie uwierzył:P

    > Sądzę że bez. Żule wcześniej pewnie ujebały.

    Moze i tak.
    A ty chcesz, aby cały komisariat biegał i szukaj motorka nr rej XXXXX.

    J.