  • Data: 2024-01-24 18:58:18
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ludzi się od wielu lat poszukuje, a nie namierza przez operatora z
    > dokładnością do kilku metrów.

    "Staram się od czasu do czasu robić zakupy, by w sklepie spożywczym
    zobaczyć są ceny. Porównuję je do cen w skupie. Dziś bardzo ważne jest
    zjawisko, pani mnie pyta o ceny w sklepie, natomiast po drugiej stronie
    są rolnicy. Rolnicy cieszą się z tego, że z wyjątkiem cen na trzodę
    chlewną, rosną ceny pszenicy, kukurydzy, rzepaku, nawet mleko rośnie. W
    związku z tym jest to miecz obusieczny"

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!