  • Data: 2024-01-21 09:35:00
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.01.2024 o 20:28, J.F pisze:

    > Byc moze w wersji Apple jest, a zegarek byc moze potrafi odróżnic
    > swobodny upadek od zemdlenia nosiciela.

    https://rytmy.pl/uczestnicy-festiwalu-przypadkowo-dz
    wonili-po-pomoc-iphone/

    "To nie pierwszy raz, kiedy wspomniana funkcja okazała się zbyt czuła i
    donosiły o tym media. Kilka miesięcy temu telefony i zegarki myliły
    wypadki z kolejkami w wesołych miasteczkach, a na początku roku głośno
    było o wzywaniu pomocy z udziałem sprzętu Apple ze stoków narciarskich.
    Z drugiej strony automatyczne wykrywanie wypadków działa - w tym roku
    uratowało już wiele osób, które same nie mogły wezwać pomocy."

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr