    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Znów poszukiwania telefony
    Date: Fri, 19 Jan 2024 23:24:29 GMT

    On 2024-01-19, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > NIe - zadaniem służb jest działać jak są potrzebni a nie być dostępnymi
    > i nie działać.

    To jest pewien pakiet. W grę wchodzi i to o czym napisałeś, i o czym ja
    napisałem, też wchodzi zarządzanie ryzykiem i zasobami. Część tego
    ostatnie odpowiadać ma na pytanie, co, jak zasobów zabraknie, w tym w
    danym momencie.

    > Z tego samego powodu co nie trzyma się obok siebie dwóch AED.

    O widzisz jaka dobra analogia.

    Ale w magazynie jakieś ekstra AEDy (materiały ekspolatacyjne) być
    powinny. A jeśli się okaże, że są częściej potrzeba (bo ludzie zaczęli
    chorować częściej na serce) to będzie potrzebna większa rezerwa. To może
    i warto rozważyć jakieś działania, żeby chorowali mniej, bo jak chorują
    więcej to więcej schodzi na te materiały, serwis AED i leczenia
    powikłań.

    --
    Marcin