    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znów poszukiwania telefony
    Date: Fri, 19 Jan 2024 16:05:34 +0100

    On Thu, 18 Jan 2024 23:50:01 +0100, PD wrote:

    > Popatrzmy realnie. Zawsze znajdziecie powód by sprawę olać. Jeśli
    > robiliście wszystko by kobietę znaleźć, to nie z potrzeby serca i
    > poczucia obowiązku a dlatego, że ktoś wam kazał i nie było innego
    > wyjścia.

    No nie, policjanci przeciez kazali. Tzn jeden policjant, na
    odpowiednim stanowisku, kazał inny, niższym stopnie, biegac po polach
    i szukać.

    >Tudzież sytuacja była taka że nie dało się olać.

    Eee tam, zawsze się dało.
    Tylko ostatnio to może być niebezpieczne, a w krakowskim okręgu nawet
    bardzo niebezpieczne.

    > Zatem
    > odpowiadając na pytanie jak czują się policjanci, którzy czytają taki
    > materiał, moja odpowiedź brzmi - mają wyjebane i prędzej się śmieją niż
    > płaczą :)

    Nie wiadomo, nie wiadomo.
    Biegają po tym polu, o suchym pysku, ciemno, zimno - wydawałoby się,
    ze społeczeństwo powinno docenic, a tu widzisz jak docenia.

    Sukces się liczy, a nie wysiłki :-)

    P.S. A jakby znaleźli i uratowali, to sam bym mógl napisac
    "jest sie czym chwalic, znalezli kobietę w 360 osob, podczas gdy
    wystarczyły 3" :-P

    J.